Provoz školy od 25. 5. informace a přihláška - Základní škola, Praha 2, Sázavská 5


BAKALÁŘIJÍDELNÍČEKMETEOSTANICEFOTOGALERIEKONTAKTY
Hledat

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, PRAHA 2, SÁZAVSKÁ 5

Sázavská 5/830, 120 00 Praha 2

E-mailsazavska@zssazavska.cz
Telefon+420 277 779 643

Provoz školy od 25. 5. informace a přihláška

UdálostKvěten2020Datum konání:8.5. až 30.6.2020Čas konání:Celý denTřídy:Přípravka, 1.A, 1.B, 2.A, 2.B, 3.A, 3.B, 4.A, 4.B, 5.A, 5.B, 5.CPřihláška:NeKategorie:AkceUdálost:Provoz školy od 25. 5. informace a přihláškaPodrobnosti

Vážení rodiče,

od 25. 5. 2020 budou mít žáci 1. – 5. ročníku a přípravné třídy možnost účastnit se vzdělávacích aktivit ve škole formou školních skupin v max. počtu 15 žáků ve skupině.

  

Na základě projeveného zájmu jsou žáci zařazeni do devíti školních skupin.

 

Dopolední část bude zahájena pro každou skupinu v 8:30 h. Příchod do školy bude možný mezi 7:40 a 8:30 h. Předání dětí pedagogů 25. 5. proběhne před školou mezi 7:30 a 7:50 h.

V dalších dnech budou mít děti volný vstup do školy mezi 7:40 a 8:30 hlavním vchodem okolo vrátnice, do šaten se chodit nebude.

 

Vyzvedávání dětí rodiči bude možné buď mezi 11:30 a 13:00 h. nebo mezi 15:00 a 16:00 h.

 

Dopolední program bude zaměřen na výuku, odpolední na relaxační činnosti.  

 

Školní jídelna bude v provozu. Některé skupiny budou dostávat obědy přímo do tříd.

 

Režim docházky se bude muset striktně řídit nařízením MŠMT, které jsme Vám zasílali v minulém e-mailu a přikládám i nyní.

 

Znovu připomínám základní pravidla:

Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.

Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.

Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp.  k vyřazení žáka ze skupiny či přípravy.

Pro všechny osoby nacházející se před školou a ve veřejných prostorách školy platí povinnost zakrytí úst a nosu. O použití ve třídách rozhoduje pedagog věnující se školní skupině.

Při prvním vstupu do školy předkládá zákonný zástupce žáka tato prohlášení, která je možné podepsat před vstupem. 

- písemné seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví a

- písemné čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění (např. horečka, kašel, dušnost, náhlá ztráta chuti a čichu apod.).

Způsoby předávání, vyzvedávání, omlouvání žáků a bližší informace upřesníme.      

 

V příloze jsou dokumeny, které zákonní zástupci přihlášených žáků vyplní a přinesou podepsané do školy 25. 5.             

 

Jakékoli dotazy k provozu směřujte na můj e-mail nebo volejte na uvedená tel. čísla.

 

S přátelským pozdravem

Michal Voldřich 

ZŠ, Praha 2, Sázavská 5

voldrich@zssazavska.cz

t. 605 266 367, 277 779 637

 

Přílohy:Čestné prohlášení COVID 19.pdf.pdf269 kBzápisní lístek.xlsx.xlsx10 kBProvozí řád od 25.5: 2020.docx.docx15 kBZpět